andrasidantack

2009-12-02
13:55:54

dag 101





sitter i skolan nu som vanligt och får låna evelinas dator när hon är hemma och äter. sweet!
vaknar varje morgon nu och känner mig bara så otroligt trött och även om vädret inte är sådant så tror jag att kroppen har kommit in i något vintermode, dvs att den vill gå i ide.
igår när jag frågade annie om jag såg helt puffig och nygråten ut fick jag detta svaret; "Näää, eller jag vet inte. Alltså du gråter ju ganska mycket så jag är ju van vid att du ser ut såhär." HAHA! Hur bra känns det egentligen? Men ärligt talat så har alla på skolan sett min grina ett ex antal gånger och ibland undrar jag lite vad de tror är fel på mig. Något måste de ju tro är fel och min undran är vad. Kanske tror de att någon jag känner dött? På ett sätt har ju någon dött, eller något rättare något. Och det som har dött var min favorit så då är kanske sorgen förståelig.

Idag ska vi ut och äta en rejäl och förhoppningsvis riktigt god middag på en trattoria i salerno, ska bli riktigt kul. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska gå till gymmet. Borde kanske men är så jävkla osugen på det idag.. uuuää!
Nu ar det tio dagar kvar! Det närmar sig! Känns helt sjukt att jag ska hem snart, vad ska jag göra där?

Idag har vi kollat på andra avsnittet av julkalender, vad tycker ni om den? Gillas den i sverige? Här i salerno anser vi att den har potential men konservativaCaroline anser att det är för mycket effekter och för lite mys.

Efter gårdagen som var bland de tyngsta dagarna i italien sov jag som en sten. Påvägen hem från pilatesen igår kände jag verkligen hur trött jag var, både i kropp och själ. Dethär med att hålla på och vara så jävla olycklig tär på mig och jag känner hur jag själsligt blir tunnare och tunnare för var dag. Måste komma på hur jag ska få ett slut på det för såhär kan det inte fortsätta. Jag kan inte fortsätta älska och vilja vara tillsammans med en person som inte längre har något intresse av mig. Jag måste sluta. Jag måste läggas in på Loverehab och få ut honom ur mitt system för just nu associeras allt till honom.
Och jag måste sluta vara ett sådant ex från helvetet som jag precis insett att jag är för det förtjänar han inte. Han förtjänar allt gott i världen och det vill jag att han ska få. Jag måste bara inse att han inte kommer få det tillsammans med mig. Jag måste börja fatta. Fattafattafatta.

Vi höres och ses mycket snart. hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: