andrasidantack

2009-12-10
13:34:17

dag 109
detta ar min sista hela dag har i salerno och det kanns helt sjukt, kan inte riktigt fatta att jag ska aka harifran och inte bo i italien langre. har nog vart de langsta fyra manader i mitt liv men har samtidigt gatt mycket fortare an vad jag trodde, ibland trodde jag aldrig att jag skulle overleva denna resan.
imorgon vantar en mordarresa som borjar sju pa kvallen och avslutas tva dagen efter. 18 timmar efter that is. for en flygresa som i vanliga fall kanske skulle ta tre timmar. URK. maste vanta hela natten pa roms flygplats bara for att deras tag ar helt pittigt daligt, inte roligt.
idag maste jag packa klart, stada mitt rum, baka kaka, shoppa det sista? och dela bilder och musik med evelina och annie. Egentligen ville jag ocksa hinna ga till gymmet en sista gang men det blir nog for stressigt.
Var resa till IKEA blev en redig flopp da vi kom fram till neapel och fick reda pa att bussen till ikea inte gick. fick snallt vanta pa nasta buss tillbaka till salerno och komma pa en ny grej, karleksmums it is. again.
kanns konstigt att jag ska hem och jag ar livradd for mitt nya lovefria liv som jag maste skapa nar jag kommer hem.ar val medveten om att det riktiga arbetet med att komma over love borjar nar jag kommer hem, har har jag bara vart i en loveskyddad bubbla sa det raknas nog inte riktigt.
vi ses hemma valdigtVALDIGT snart!
puss

Kommentarer:
#1: Martina

Stackars dig som måste resa så länge för så kort sträcka! :C



kan inte fatta att det snart är dags för lussemys! Känns som om vi inte alls är förberedda här hemma - hu!



Och du - de fyra månaderna här räknas visst! Du har hunnit tänka och fundera en hel massa i din lovefria bubbla och det är inte bortkastat!

2009-12-10 @ 14:47:33
#2: Martina

Hittade ett citat:



"To love is to risk not being loved in return. To hope is to risk pain. To try is to risk failure, but risk must be taken because the greatest hazard in life is to risk nothing"

2009-12-11 @ 11:49:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: