andrasidantack

2009-12-12
22:13:06

dendär dagen som kom tillslut
så är jag hemma igen. och dendära känslan av lättnad och glädje över att vara hemma är totalt frånvarande. har vart i göteborg sedan tre och förutom otroligt timmar med familjen så ville jag egentligen bara gråta i bilen.  ville bara gråta när jag såg alingsås och alla minnen som det ger mig. allt som gör så jävlajävla ont.
sätter mig vid datorn och ser gamla saker på skrivbordet. saker som LoveCV, lovejobbsök osvosv. överallt fingeravtryck och överallt minnen av dig. är fast här. kan inte andas, kan aldrig bli fri i denna sängen och i denna standen. känner mig haunted av dig och oss och allt som bara gör så ont.. gråter som vanligt nu. jag är så trött på detta. trött på att allt gör så ont och såsåså trött på att detta underbara bara kastades i sjön. framförallt är jag kanske trött på migsjälv och min oförmåga att komma vidare. jag är trött på att alltid ha ont.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: