andrasidantack

2009-12-23
20:02:39

drommen
idag ar ingen bra dag. jag har bara vart uppe tva timmar men kande redan fran borjan att den var dalig.
jag dromde jobbigt. om love som vanligt.
vi var i ett enormt hus (mera slott) som ofta aterkommer i mina drommar. det var en stor fest och love var jattefull. verkligen jattejattefull. han var liten som en docka, en trasdocka, och jag holl honom i mina hander och bar honom. jag var radd och fick ingen kontakt med honom. av nagon anledning hittade jag honom i en container. jag bar runt pa love och forsokte fa ogonkontakt med honom men det gick inte. gick runt med honom i famnen och forsokte fraga folk vad han gjort, vad som var fel med honom. ingen visste och alla var ganska upptagna med festen. goda vanner till honom var dar men ingen verkade bry sig.
jag hade love i famnen och forsokte komma upp till ett rum som jag visste fanns dar (for jag vart i det rummet i tidigare drommar) men nar vi kom upp var det fullt av sovande manniskor overallt. loves ogon var sma och jag fick ingen kontakt med honom. tillslut hittade jag en sang dar jag lade ner honom och tog hand om honom.

jag ar trott pa alla drommar. jag ar trott pa att jag drommer om love varje natt och att hela jag bara ar indrankt i love. hela jag andas love. jag ar sa trott pa det. jag ar sa trott pa att inte kunna komma harifran. trott pa att dromma symboliska, karleksfulla drommar om love nar jag inte ens finns i hans varld langre. nar jag lika garna kunde vara dod for honom. jag ar trott pa att alska nagon, att bry mig om nagon sa mycket sa att det gor ont varje dag. jag ar trott pa att kanna detta for en manniska som praktiskt taget skiter i det och mig. jag ar sa otroligt trott.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: