andrasidantack

2009-12-31
16:20:12

hjälp
jag vet inte riktigt vad som hänt men jag antar att jag hamnat i någon sorts tidkapsel för här sitter jag med ögon och kropp helt ångestfylld. jag är så jävla nere och full utav all skit så det känns som om att det vore cirka två dagar sedan love dumpade mig och inte ett halvår så som det faktiskt är i realtid.
jag sitter här och undrar varför han inte ringer.
jag sitter här och undrar om han tänker på att det är nyårsafton och att vi tillsammans stått och pussats och hållt om varandra de tre senaste tolvslagen men inte iår. om han tänker på det.
vilket han ju inte gör. men ändå, jag tänker på det och ibland skulle jag tycka det var kul om han tänkte på något sådant.
om han såg tillbaka och tänkte på mig och att det hade vart roligt och underbart om jag var med och om allt hade vart som vanligt. om allt hade vart som det skulle vara.

alla mina babyframsteg som jag gjort det senaste är som bortblåsta. jag sitter här med öppna sår igen och jag gråtergråtergråter och det gör ont. hela min varelse gör ont just nu. kan inte andas, kan inte sova, kan inte äta, kan knappt skriva för att hela jag bara är så skakig. drömmer och går i sömnen.
hela jag gör bara så jävla ont. jag har aldrig haft såhär ont innan, aldrig känt det såhär illa.

Bang bang
He shot me down, bang bang
I hit the ground , bang bang
That awful sound, bang bang
My baby shot me down.

2009 var året då jag flyttade till italien. året då jag första halvan var lyckligt kär och älskade och hoppades och andra halvan då jag var död. året så jag firade min första jul utomlands. året då college i usa riktig slog rot.
2010 blir året då jag blir lycklig. året då jag lär mig älska migsjälv. året då jag äter bättre och går ner i vikt. året då jag lär mig om balans och blir stabil. 2010 blir året då det blir bra igen.

jag är så trött på att älska dig, försvinn ur min hjärna.
försvinn ur min hjärna och låt mig bli stark.
gud, hjälp mig att blir stark.

Kommentar:
#1: Martina

Kram

2010-01-04 @ 09:22:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: