andrasidantack

2009-07-05
08:30:48

dag tjugofem
vad är det för fel på dethär med sömnen?
varför kan jag inte få en endaste natt med bra sömn?
önskar så innerligt att jag hade lite utav en dryck som dom har i harry potter-böckerna som ger en "garanterad djup och drömfri sömn." Ge mig!
vaknade sex imorse och låg och funderade på om jag ska gå till en psykolog och be att få ångestdämpande utskrivet. alla pratar ju om hur lätt det är att få tag alla dessa piller och jag känner faktiskt för första gången ett behov utav det.
det känns som ett så jäkla hårt nederlag allt som händer nu.
såklart att love gjorde slut men också allt jag känner nu efteråt.
längtan efter att skära igen, svårheten med mat, avsaknaden av sömn och viljan att ta medicin.
det är så jävla svårt allt och jag förstår inte hur jag ska överleva.
alla töntiga små ord är just det, små.
alla ord är för små när jag ska försöka tala om love och hur jag känner för honom.
alla ord är för små när jag ska försöka berätta om denna känslan som hänger över mig och som tar död på mig.
alla ord är för små.
för små för små för små.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: