andrasidantack

2009-07-06
13:02:17

dag tjugosex
denna jävla ångest driver mig till vansinne och likadant är det med sömnlösheten.
vad ska man behöva göra för att få lite sömn i denna värld?

läste lite ur en bok som linnéa köpte igår när vi var på hönö. den hette Att välja glädje om jag inte minns fel. stod mycket smart i den och har bestämt mig för att försöka hjärntvätta min egen hjärna.
att försöka övertala migsjälv om att jag mår bra och att jag överlever.
är bara svårt.
jag vet mycket väl att jag överlever, det är inte det som är frågan.
det handlar bara om att jag aldrig trodde att jag skulle behöva överleva utan love och nu står jag inför det faktum.
inför det faktum att vi inte längre är vi.
att den enighet som jag så länge hämtat styrka ur inte längre finns.
att jag måste klara mig utan min bästa vän och min älskade.
frågan är inte huvida jag kommer överleva eller ej.
frågan är huvida jag VILL överleva om jag ska överleva till detta liv som väntar.
livet utan love.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: