andrasidantack

2009-07-11
13:41:17

dag trettioen
vi råkade träffas. skulle på festival. pratade mycket.
tror att du tillslut kände att det behövdes göras enskilt så vi satte oss i ett tält.
du hade skaffat en ny. en ny tjej efter bara en månad. en fyrtioårig fitnessinstruktör till kvinna dessutom.
du erkände.
du erkände att jag inte hade betytt så mycket för dig, att det inte hade vart så viktigt.
jag skrek och grät och rösten bar mig inte längre utan blev något raspigt läte som verkade komma mer från ett djur.
vi satt på tältgolvet och jag tog tag i dina armar och jag kröp ihop på golvet och jag bara grätgrätgrät.
så jävla desperat. så jävla ensam. så jävla lämnad. så otroligt kär.
så otroligt förtvivlad inför det faktum att den jag älskar mest i världen tittar på mig med avsmak.

vaknar med ett ryck. svettig, tårar, hjärta på högspinn. ångest som river innifrån.
tänker att det bara var en dröm.
inser att jag önsketänker, kontentan av drömmen är fortfarande sann.
jag trodde jag betydde mer.
jag trodde jag betydde mer för dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: