andrasidantack

2009-07-16
23:08:57

dag trettiosex; lite senare
fortfarande fasti varberg.
fortfarande hopplöst, underbart, helvetiskt love-you-until-death-kär.
fortfarande så jäkla förvirrad och fortfarande så arg.
vi är ju perfekt för varandra!
ser du inte det, känner du inte det?!
känner du inte hur jag bara förvandlas till den nya, bättre upplagan caroline 2.0 så fort du går in i rummet?
känner inte du hur mina steg blir lätta, hur mina händer blir mjuka, hur mina ögon vackrare så fort jag är i närheten av dig?
känner inte du hur detsamma händer med dig när jag kommer nära?
känner inte du hur du skrattar mer, hur du känner dig bättre, hur du älskar världen mer när jag är nära?
jag känner det i mig.
jag känner det till och med i dig,
varför gör inte du det?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: