andrasidantack

2009-06-28
22:27:03

dag arton
funderar på om det är någon sorts varannan dag-grej som är på gång här.
i förrgår-obarmhärtig
igår-okej
idag-tungtungtung

känner mig som en missbrukare som ska försöka bli ren.
tänkte på den töntiga låten med textraden som går såhär: you're poison, poison running through my veins.
och det är verkligen så! han är som gift som bara pumpas runt inne i min kropp.
vet inte riktigt hur jag ska bli fri och hur denna detox ska gå till.
älskar älskar älskar min lovedrog mer än allt annat. älskar honom så mycket så att det gör ont i hela mig.
saknar honom. längtar.
saknar hans värme. hans gosiga, lena, underbara hals där jag brukade gosa ner mig. hur han luktar. hur han höll min hand. hur han höll om mig och drog mig närmre i sömnen.
hur han surade på morgonen och hur jag aldrig fattade att han var sur.
jag längtar efter min kärlek.
allting känns så stort och jobbigt nu, har en sådan tendes att vara en sån jäkla dramaqueen, men vad ska jag göra?
JAG VILLE LEVA MITT LIV MED HONOM!
jag ville bära våra barn.
jag ville se honom utvecklas och bli vuxna tillsammans.
jag ville se honom bli rynkig och gammal.
jag ville kunna se tillbaka och komma ihåg i början när vi blev tillsammans, hur unga vi var.
ville höra våra barnbarn skratta åt oss och säga: är ni födda på 1900-talet...?!

allt detta är egentligen VILL och inte VILLE
jag vill fortfarande allt detta.
nu börjar bara arbetet med att skaffa sig ett helt nytt liv och en helt ny bild utav en önskad framtid.
hur ser min framtid ut utan dig?
du var det enda i framtiden som jag såg som obligatorisk, det enda som jag inte ville vara utan.
allt fick hända så länge jag hade dig.

börja om från början, börja om på nytt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: