andrasidantack

2009-06-18
22:21:59

dag åtta: lite senare
orkarorkarorkar inte detta.
orkar inte tyna bort igen.
vill inte göra detta utan love.
förstår inte hur detta ska funka, hur jag ska funka utan den människan som jag vill dela resten av mitt liv med.
kommer ihåg att  han sa samma saker men vet att allt som sas bara blev ogiltigt.
helt plötsligt.
hur kan man få göra så?
säga såna saker och inte mena det? säga saker och sedan ta tillbaka?
är så trött på att vara ensam, så trött på att alltid bli lämnad kvar.
är så trött på att jag alltid blir bortvald och lämnad för bättre.
trött på att jag aldrig är bra nog och aldrig räcker till.
jag är så trött på mig själv.
vill bara vara någon som love kan fortsätta älska, inte den som han lämnar.
vill inte bli lämnad mer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: