andrasidantack

2009-06-17
18:22:01

dag sju
Why'd you have to be so cute
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much
It's bad enough we get along so well
Say goodnight and go


Om sex timmar har det gått nästan exakt en vecka sedan love gjorde slut. Känns så konstigt, så overkligt. Som om att det var helt nyss vi var tillsammans och mådde bra men ändå en evighet sedan den natten när han var här och berättade hur det var. Har ännu inte haft min första gråtfria dag men åt idag en liten frukost för första gången på över en vecka. Och har idag ätit både frukost och middag! Trots det känner jag att lusten till detta livet är liten. Vill så gärna gå vidare men vill egentligen inte alls, inte utan love. Har så svårt för att greppa hur detta kan vara rätt för honom, hur han efter tre år bara kan känna att detta är RÄTT.
Kan fortfarande inte sova på hans sida, gör det inte som ett medvetet val men ser på morgonen att hans sida är helt orörd och att jag inte ens i sömnen lägger mig där. Som en osynlig vägg, inte ens täcket kommer över.
Känner mig stark ena sekunden och ligger som en blöt pöl på golvet i nästa, förvirringen är total.
Hur kan detta vara rätt?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: