andrasidantack

2009-06-30
18:21:40

dag tjugo
allt går upp och ner hela tiden.
ena sekunden överlever jag och andra en snyftans hög på golvet.
kom på att jag är besviken.
inte arg som vuxna säger, utan besviken.
jag trodde verkligen på oss. la ner tid, energi och kärlek.
ansträngde mig för att bli bättre, bättre för dig.
och trots det så duger jag inte ändå.

är nog bestämt nu att jag åker till italien om två månader.
ska vara där fyra månader för att plugga italienska, får hoppas på att jag inte är någon idiot som inte kan lära sig.
vågar egentligen absolut inte åka men tror nog att jag måste.
måste tvinga mig själv att åka.
lära känna nya människor, ett nytt land.
kommer bo i salerno i sydvästra italien, nära neapel.
är livrädd. men måste nog ändå.
vill inte lämna livet med love bakom mig men då den andra parten love redan gjort det är det meningslöst att jag står kvar här som en dum hund och väntar. är trött på att vara en trogen, dum hund som folk bara lämnar kvar.

det är nu
det är nu det börjar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: