andrasidantack

2009-06-09
21:46:44

harry potter-dagen
har inte gjort annat än att gråta och läsa harry potter idag. började ettan igår kväll och har nu börjat läsa tvåan efter att ettan tog slut imorse. inget är bättre än att läsa när jag är ledsen och speciellt potterböckerna, in i en helt annan värld.
bytte några ord för en timme sedan och allt var stelt och slutade i gråt.
vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu, vad jag ska göra nu när det är slut.
känns tomt och frustrerande. är arg över att det är mitt fel, arg över att jag drog upp det hela från början.
hade du inte tänkt tanken om jag inte sagt det först?
väntar på dig, på att du ska se mig, höra av dig, vilja ha mig igen.
väntar på att allt ska bli som förr.

Kommentarer:

harry potter är bra, gråta gör ont i huvudet.

2009-06-09 @ 22:01:33
#2: Martina

För mig var det Sagan om Isfolket. Du kanske skulle pröva? 47 härliga delar att plöja, det tar liksom aldrig slut ;)



Och så kan man gråta massor när man läser, för att de i böckerna har det så sorgligt. Kändes bättre att gråta för någon annan än sig själv tyckte jag. Eller så kunde man i alla fall intala sig att man grät för att det var så sorgligt med de föräldralösa barnen eller nån som dog.

2009-06-16 @ 10:15:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: