andrasidantack

2009-06-13
06:05:43

natten mellan andra och tredje dagen
har tre timmar kvar på mitt vakna nattpass, har flutit förbi ganska snabbt.
pratade med love via datorn mellan ett och tre.
kändes vackert men ändå så sjukt smärtsamt.
han ännu inte riktigt fattat vad som hänt, är nog därför jag känner mig någorlunda sansad.
så fort jag får stunder då jag fattar vad som verkligen har hänt kan jag inte hjälpa att bryta ihop.
vill bara skrika och slåss.
love låter så hård när vi pratar.
vet att han verkligen framhäver hur säker han verkligen är bara för att jag inte ska hoppas på att vi kanske ska bli tillsammans igen. för att på något sätt skydd mig. trots det så blir jag så arg för att han står där på lyxsidan. så arg för att jag aldrig får stå där. så arg och framförallt ledsen för att jag alltid är den som blir lämnad kvar och längtar. både av kärlekar och vänner.
känns så hemskt att alltid bli lämnad kvar. som en gammal leksak som är färdiglekt.
känns så sorgligt att jag är som en figur i en bok som bara vill bli älskadälskadälskad men aldrig blir det fullt ut. vill bara sitta säkert, ha någon som älskar mig livet ut.
är så trött på alla som går sin väg. är så trött på att bli lämnad.

Kommentar:
#1: Martina

Å älsklingssyster... jag vet precis.

2009-06-16 @ 10:18:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: