andrasidantack

2009-11-04
13:40:20

dag 73
igar pa gymmet vagde jag mig och fick en minst sagt otrevligt overraskning. riktigt hur stor den overraskningen var ska jag ta med mig till graven men jag kan ju saga att den var den storsta overraskningen jag nansin fatt, valdigt otrevligt det vill saga. och det betyder ocksa att gymmadet och lordagsgodiset inte langre bara ar nagot roligt att gora pa fritiden utan storsta blodigaste allvar. har ska satsas! och har ska brannas fett for nu ar det inte roligt langre!
men en sak som kanns skont ar att jag inte kanner mig totaldeppad utan mer bara peppad! jag har ett klart mal och jag har bra verktyg och jag har bra gymvanner som peppar mig. och speciellt nu nar evelina ocksa gatt med for hon har ungefar samma uppdrag. idag ska vi till gymmet igen men bara for att branna och motionera lite, inte kora sa mycket och sa hart som igar. ah, jag kan inte fatta att det ar jag som pratar sahar om traning! och att jag ler nar jag skriver! detta ar sa roligt! idag har jag 38 dagar kvar. det kanns okej, jag lever. och jag kommer nog overleva 38 dagar till om jag klarat 73 dagar. hurra!
nu ska jag hem for att fixa lunch och sedan bar det av till gymmet.
laser forovrigt en bok som heter The Gift nu och den ar bra. Spannande och annorlunda for att vara en klassisk mysbok. ha det bra dar hemma! tycker om er mycket och langtar och raknar ner dagarna tills vi ses!
pusspusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: