andrasidantack

2009-11-05
13:17:40

dag 74
jag har inget direkt att skriva idag forutom att det ar stralande sol och varmt idag.
tshirtvarmt. detta tanker jag fira genom att ta min macka, min bok och migsjalv ut till solljuset och havet.
precis som hemma blir det morkt tidigare och tidigare for varje dag sa har galler det att passa pa. imorgon hostar skolan en lunch som leonardo ska laga. gissa vem som langtar och vem som ska ata som en liten gris? ja precis, jag.
dessutom fick jag brev odag av linn och det var fint. och igar skrev jag och skickade brevet till linnea. kanns sa roligt att ha brevvanner! just nu, just denna sekunden, ar livet i italien bra. jag haller fast vid det. lagger sekunden mellan mina hander och vardar den omt. just nu ska jag minnas.
kara katter, jag langtar tills vi ses. ni ar sa alskade sa att jag snart spricker.
pusspusspuss

Kommentar:
#1: Martina

Vem är Leonardo? Knappas Di Caprio eller? :D

2009-11-05 @ 13:42:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: