andrasidantack

2009-11-10
18:36:29

dag 79
jag har vart pa gymmet och brannt bort bade sorg och fett, det ar helt sjukt men det funkar faktiskt!
ska hem till annie och se pa film och ata bakad potatis senare, hoppas pa att det blir gott och pa en bra film, sitter och knaprar jordnotter nu, notter ar sa sjukt gott och dessutom tog killen i affaren 1 euro for dem trots att de kostade 1,5 vilket gor att jag annu lyckligare knaprar upp hela pasen!
Idag har jag 32 dagar kvar, kan inte fatta hur sjukt det ar, att allt redan har gatt sa fort men att det anda kanns som om att jag vart har i en evighet. idag ar det fem manader sedan love gjorde slut och det gor fortfarande lite ont som om att det vore igar, kanns verkligen inte som om att det har gatt fem manader. och vad har hant pa fem manader? inget. jag ar fortfarande lika saker pa vem jag ar kar i och vem jag alskar vilket ju saklart suger for jag star ganska ensam pa denhar sidan och inte tillsammans med honom som de tre senaste aren.
men mastemastemaste tvinga migsjalv och sluta titta mig blind bakat. lite som syster sa sa ar det lite som att cykla och tittar man bak for mycket tappar man balansen och ramlar. och ramlar har jag ju verkligen gjort...

annie spelar kings of leon pa spotify. seventeen just nu och det far mig att langta efter bror sa otroligt mycket! jag langtar tillbaka till var resa till chicago (det var ocksa tiden innan jag blev dumpad och jag var lycklig kar och langtade efter att komma hem till min varma man) men ANYHOW, det jag skulle skriva om var att jag langtade efter min bror och inte om min vanliga och urtjatade langtan efter love.
jag och min bror. det ar en speciell historia och jag vet att bade jag och han var lite nervosa infor var resa tillsammans. nastan tre veckor i chicago bara jag, peter och hanna. och josh saklart. och andra vanner. men mest jag och peter. och det gick sa bra! vi hade sa roligt tillsammans! och jag langtar tillbaka till var resa for den var sa mysig och sa bra och sa rolig! langtar efter var nasta resa tillsammans!

har en sadan langtan efter chicago just nu. efter ett liv i chicago. efter att ga i skolan dar, leva och bo. ar sugen pa den amerikanska livet. det later sa tontigt, jag har alltid skrattat at folk som tittar med avundsjuka ogon mot usa men nu ar jag en utav dem jag med. jag vill till usa! drommen om amerika!
vill ga pa college! men vill till ett college med ett campus och grasmattor och sadar som det ar pa film, finns de verkligen? och finns de i narheten av chicago? hjalp mig! hjalp mig! hjalp mig!
och om, OM, jag beger mig till staterna for skola sa kommer det kosta mig miljoner och jag kommer vara skuldsatt resten av livet! Jag maste jobba ihop pengar! Jag maste soka stipendier! Jag maste ansoka till skolor! Men vilka? Hjalp! HJALP!

jag alskar er massor dar hemma, snart ses vi!
finns det onskemal pa gavor fran italien sa skriv en liten kommentar om vad det ar! (parmesan ar noterat martina :) )
puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: