andrasidantack

2009-11-18
11:39:40

dag 87
det ar inte mycket saker som jag klarar av numera utan att falla isar och blir till en skrikande, bolande, blodande och platt pol pa golvet.
till exempel sa klarar jag inte av att skriva av carlos adress och minnas alla brev och vykort och visiter och telefonsamtal jag gjort och skickat till det huset.
jag klarar inte av att se siffrorna pa skarmen och ogonen vattnas och rinner over och jag sitter har med sorg, angest och en klump i halsen som vanligt.
jag klarar inte av att se telefonnumret och dess siffror jag slatt tusentals gangen, tanka tillbaka pa timmarna jag spenderat pratades med det numret och dess agare. jag klarar inte av nagot som paminner mig om karleken och att jag var lycklig och att jag trodde att jag skulle fortsatta vara lycklig sa lange som jag gick har pa jorden, fortsatta halla din hand.

forovrigt ar det 19 grader och sol har och jag har shorts pa mig idag. julkanslan kan inte vara langre bort.

Kommentar:
#1: Martina

Kram hjärtat!

2009-11-18 @ 12:58:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: