andrasidantack

2009-11-19
13:50:21

dag 88
efter 87 dagar i salerno hittade jag antligen igar en butik precis i min smak och dar rok ganska snabbt 22 euro pa ett par orhangen och en APSNYGG ring. hade jag haft mojlighet skulle jag ladda upp en bild pa den men ni far bara lita pa att jag talar sanning.
affaren var fylld av saker gjorda i fargglad plast och min APSNYGGA ring ar en lagom stor, platt rysk docka i blatt, brunt och gult. verkligen APSNYGG. vad heter domdara dockorna egentligen? med flera dockor i varandra?
kan ju bara saga att jag ska ga tillbaka dit och spendera ganska mycket mer. till exempel de SKITSNYGGA harspannena som var regnbagar i fargglad hardplast. kan det bli battre?! jag tror inte det.
mycket pengar kommer iallafall ga at.
nu har jag ocksa mailat CIS for att boka ett mote med dem. har tittat lite pa skolor och kommit fram till att nar det galler usa ar jag nog mer lite ostkusttjej. eller vill nog iallafall bo pa ett stalle dar de har alla arstider, vet inte om jag skulle klara mig utan host och vinter. haller pa att fa krupp har i mina shorts pga avsaknaden av julstamning.

forovrigt ar jag skittrott for att jag har gatt i somnen de tva senaste natterna OCH for att javla WIND (mitt telebolag har i italien) tyckte att klockan tre pa natten var en bra tid att skicka ut sms. till WIND: klockan tre pa natten ar inte en bra tid for att skicka ut massSMS, bara sa att ni vet. VAFFANCULO.
Gar i somnen har mer an vanligt har i italien och tolkar det som ett ganska tydligt tacken pa att jag (mitt undermedvetna) kanner mig orolig/nervos/rastlos/otrygg osv alla hemska ord som jag anvander for att forklara mitt tillstand. Det gor mig egentligen inte sa mycket forutom att jag blir sa otroligt trott.

Tror minsann att jag och annie ska ga och ata lunch pa InRada nu. Primi, secondi och aqcua for 8 euro. helt okej! hoppas bara pa att dagens meny ar god!

TODAY; T minus 23 days til' takeoff

Kommentarer:
#1: Martina

De kallas Babushkor (en Babushka, flera Babushkor) faktiskt. Gillar du dem har jag hittat en butik åt dig! Jag var där i går och ville köpa halva affären till dig och andra halvan till Hanna - typ :)



Bra att du mailat CIS!

2009-11-19 @ 15:39:30
#2: Caroline

ah, den affaren vill jag se! du maste visa mig den! kanske samma dag som vi lunchar pa hangmattan?

jopp, och har redan fatt svar fran dem! Ska ha ett mote i januari antagligen! :)

2009-11-19 @ 17:11:09
#3: Martina

Gött mos! Gillar när man får snabba svar! :) Du hinner ju ändå klura lite mer på vad du vill läsa (det vill de nog veta för att lättare kunna plocka fram ett lämpligt ställe)

2009-11-20 @ 08:07:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: