andrasidantack

2009-11-20
13:55:21

dag 89
pa alingsasaren.se kan man ga in och se loves underbara lillasyster prata och sjunga. hon ar luciakandidat i alingsas och har nummer sju, precis som jag hade!
gick iallafall in och tittade och blev helt forvanad av att jag sag en ungung kvinna, nastan lite vuxen. linnea och noa ar sa nara smasyskon jag nansin kommit och fran min sida sa var det bara karlek till dem. och nar jag satt dar och tittade sa kande jag bara en sadan enorm saknad att jag borjade grata just da. i och med att love har gjort slut med mig sa har han ocksa gjort slut mellan mig och hans familj. och jag alskar verkligen hans familj. jag langtar sa efter min tvarslattfamilj och jag langtar efter det vackra huset, den vackra naturen och jag langtar efter Rams. varldens basta och vackraste katt. jag grater nu. det ar sa sjukt mycket sorg i detta. i allt detta. i att bli dumpad. i att se en del i ens liv som man alskade valdigt mycket bara bli avklippt och avslutad utan att man kan gora nagot at det.
jag alskar verkligen love. jag alskade verkligen mitt liv med honom och det gor mig sa obeskrivligt ont att han tog allt det ifran mig och oss och att han inte alskade det lika starkt som jag gjorde.
allt gor sa otroligt ont.
allt gor sa ont.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: