andrasidantack

2009-11-27
15:43:11

dag 96
efter en stor lunch som skolan stod for bestaende av carbonara och crostata (en bit med nutella och en bit med frutti di bosco) sa ar jag nu redigt matt. funderar pa om jag ska ga till gymmet och tror att det skulle gora mig gott. lordagsgodisfusk har vart en daglig forteelse denna veckan och det gor min lite ledsen. vill ju sa garna ga ner i vikt men ar en sadan jakla sweet tooth!

sitter och tittar pa Kaggeholms folkhogskolas hemsida och blir redigt sugen pa deras danslinje. Skolan har en kristen grund och nagra kurser (aven for de som pluggar dans) som ar lite bibelstudieliknande vilket lockar. blir sa nyfiken!
helgens bonfest blir nog spannande, jag berattar mer om det pa mandag da jag just nu egentligen inte vet nagot om det, roligt blir det nog! Om tva veckor gar taget till Rom och om 15 dagar flyget till sverige, jag ar snart pavag!

langtar efter er alla och julen och julstamningen som ni far njuta av, har finns ingen alls vilket gor mig ledsen. idag kom dock en julkalender som mamma skickat och jag hoppas att den hjalper mig att framkalla lite julkanslor hos mig.
pusspusspuss och ha en fin helg!

(och lycka till med pepparkaksbaket och ha en fin forsta advent!)

Kommentar:
#1: Martina

Pepparkakor bakade! Nu väntar vi bara på att du ska komma så att vi kan kristera dem!

2009-11-30 @ 13:25:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: