andrasidantack

2009-10-13
14:03:12

dag 51
igar och inatt stormade det nagot sa enormt och idag har hosten kommit hit.
tror att vindarna tog med sig hosten fran norr, inte mig emot. jag valkomnar hosten med oppna armar.
det ar soligt, precis lagom varmt och frascht ute. sa jag har vantat! antligen kan jag borja anvanda alla mina klader!

laste precis att min underbaraunderbara bok eat pray love just nu haller pa att spelas in i Rom med julia roberts i rollen som liz. vet inte riktigt hur jag ska kanna infor detta. alskar boken men vet inte riktigt om jag vill se en film, det ar sa ofta som filmer forstor.

idag ska jag och annie antagligen ga till ett gym och bli medlemmar. jag kanner mig mycket exalterad! maste forovrigt verkligen borja halla stenhart pa lordagsgodis for min hud har fatt totaldamp utav allt fett och socker, inte sa roligt. jag som aldrig har haft finnar sitter har med hela ansiktet fullt! inte roligt alls!
igar kopte jag en ny fin dagbok som jag borjade skriva i och idag har jag hittat ett fint hostel som vi antagligen ska bo i nar vi ar i rom och det kanns ocksa festligt.

detta blev en jattetrakig text och jag ar ledsen for det. forsoker hitta nagot ashram att aka till men gar bara in i vaggar hela tiden, inget kanns bra. fortsatter be till gud om tecken och tror att det ar pavag.
har fortfarande inte fatt paketet fran mamma och undrar lite om jag bor vara oroligt? kanske inte an.. det kommer nog innan fredag, det ar jag saker pa!
nu ska jag kila vidare, forlat for att jag plagade er med denna kassa text.
bacio!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: