andrasidantack

2009-10-21
14:48:38

dag 59
det ar onsdag idag. redan. vi har precis stressbokat natter pa hostel for varan helg i rom. hela kalaset blir en dyr affar, det svider i mitt snala hjarta. dessutom maste vi fixa tagbiljetter tur och retur och det gar pa 50 euro. Ar alltsa redan uppe pa 110 och jag har inte ens kommit fram. HJALP!
ANYHOW, sluta snala nu, Caroline.
men det ar svartsvartsvart och speciellt nu nar jag gick in pa min bank och sag att jag gatt ner till de svindlande summorna under 20tusen. villintevillintevillinte vara helt snorpank nar jag kommer tillbaka, det kanns sa bokigt!

nu hande precis nagot skitskumt. jag kollade igenom lite bilder som tillhor min expojkvans (mycket underligt att han numera ar mitt ex) systers expojkvan. i expojkvannens systers expojkvans fotoalbum fanns bilder pa min brors basta van som numera ar dod. mycketmycket skumt. maste bli van med expojkvannens syster expojkvan och fraga ut denna om situationen. jag blev sa paff av detta sa nu har jag inget direkt att skriva. bara korta saker som dessa;
idag ska jag ata ris och daal, det kommer bli gott!
jag fick precis brev fran linnea som jag ska hem nu och svara pa.
mitt paket fran mamma har forfarande inte kommit, dock har evelinas paket fran hennes mamma kommit och det var enormt och fullt med godis, bocker, klader och annat fint. det fick mig att langta efter min regnjacka annu mer.

langtar som vanligt efter familjen. fast kanske mer pa ett mysigt satt, inte sa att jag grater. jag ler nar jag langtar.
puss!

Kommentarer:
#1: Martina

Skumt det där med! Daal... mmmmm... Vi får som sagt gå ut och käka när du är hemma igen :) Eller laga en massa mat ihop!



Haha, jag har också ett snålt hjärta av och till. Men jag försöker skärpa till mig och resonerar som så att på banken gör ju inte pengarna någon nytta (om det inte ligger där just för att vara buffert). Hoppas du kommer få kul i Rom!! Ganda hade ju varit där och jag tror hon fick en del tips i sin blogg!

2009-10-21 @ 15:38:02
#2: Anonym

2009-10-22 @ 11:41:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: