andrasidantack

2009-10-22
16:46:30

dag 60; lite senare

det var en bra ide av min mor att skicka mig annu en regnjacka (eftersom att den andra verkar ha forsvunnit nanstans mellan alingsas och salerno) for nu osregnar det och askar som fan. salerno ar inte nadigt nar det galler regn ska jag saga er dar hemma.
anyhow, innan jag beger mig ut i rusket och ivag till Rom sa maste jag tipsa er alla om en vacker sak. Jag kan inte ta at mig aran for att ha skrivit denna underbara texten och inte heller for att ha hittat den. hittade den gjorde min fina systeryster som sedan vidarebefodrade lanken till mig. har far ni den iallafall av mig, som en fin helggava: http://tinybuddha.com/blog/2-ways-you-think-yourself-unhappy-and-10-things-to-do-about-it/
ga in och las, trust me, ni kommer inte att angra er.
vi sag pa maid of honor idag. dubbad. till italienska saklart. dubbat suger. iallafall kunde jag ibland ignorera italienskan och tanka mig in i filmen och forsvinna bort och det var harligt. jag mindes nar jag sag den forsta gangen, tillsammans med linnea nar jag sov over hos henne nere i angelholm. minns att det var soligt och att vi gick till stranden. att vi at pannkakor som linnea gjort och att de var sa tunna sa att jag nastan inte sag dem pa min tallrik. jag skickade mitt brev till linnea idag, undrar lite nar hon far det. i borjan gick brevgangen sa fort men nu har den borjat sakta av rejalt. sag att linnea skickade sitt brev den sextonde och jag fick det igar. inte sa imponerande langre, huh?
hanna ar snart framme i chicago nu, jag ar avundsjuk som ett javla troll men snart ar jag dar. och som tinybuddah sager, lev i nuet. jag ska leva i nuet. jag ar sa kass pa det men maste bli battre.
ha en fin helg, alskade katter.
puss


Kommentar:
#1: Martina

Blev nyfiken på filmen och försökte hitta den på IMDB. Fick ju flera träffar ju! Vilken är det?

2009-10-23 @ 10:37:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: