andrasidantack

2009-10-22
13:59:46

dag 60
imorgon ar det bygge pagang har i huset sa skolan ar installd.
kan inte lata bli att tycka att det ar sa jakla gott!
det betyder ocksa att vi kan aka till Rom nagra timmar tidigare vilket tas emot tacksamt saklart.
ikvall ska jag ga pa ett pilatespass och det kommer ocksa bli helt sjukt gott. vet inte riktigt varfor men jag har verkligen inget att skriva, jag ar sa sjukt ointressant och trakig och gra idag.
jag har funderat mycket pa love det senaste och det varker i mitt hjarta fortfarande. vet mycket val att det riktiga arbetet kvarstar nar jag kommer hem, nar jag ska tillbaka till verkligheten dar han finns. att detta bara var jag som fegade och som flydde. jag undrar vart jag ska fly efter detta?
jag forsoker att hindra migsjalv fran att tanka och forsoker hindra migsjalv fran att skriva. kanner hur klumpar bildas i halsen och tarar bubblar upp baom ogonlocken bara av att skriva, av att tanka.
det ar verkligen inte bra dethar. jag fattar fortfarande ingenting.
jag fattar fortfarande inte hur karlek bara kan forsvinna sadar for vissa manniskor. jag forstar fortfarande ingenting.
i helgen ar jag i Rom. jag har en kamera som jag ska fota mycket med och en telefon som ni far ringa.
jag tycker om er massa dar hemma, glom inte det.
och glom inte mig.
puss

Kommentar:
#1: Martina

Du ska inte fly hjärtat, det är det som är grejen. Sträck på dig, lyft blicken. Säg till dig själv "detta suger, men det går över" (för det gör det).



Att fråga sig "varför" när det gäller en sån här grej är som att titta bakåt när man cyklar. Man ramlar. Och slår sig.



Lyft blickan, titta framåt, hitta balansen! Det funkar kanske inte med en gång, men snart kommer du se att det som är framför inte är så dumt och att det faktiskt är rätt schysst att cykla. Visst kommer du trilla (man gör det), men för varje gång blir det liiiite lättare att hitta balansen igen.



Fin metafor - eller hur :D



Ser fram emot bilderna från Rom! hoppas ni slipper regn där i alla fall!



Kram, kram, kram!

2009-10-23 @ 10:30:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: