andrasidantack

2010-02-10
10:44:24

hell
vaknade upp efter en jobbig natt men jobbiga drömmar.
drömmar om love och hans nya kärlek anjuli. sedan såg jag så facebook att han laddat upp bilder på sin nya kärlek.
life is fekking cruel.
det var några dagar sedan nu jag hade sånhär ångest, några dagar sedan jag kände mig så dålig så att jag ville riva, slita, bita och skrika.
det finns ingenting som hjälper.
idag är det åtta månader sedan love gjorde slut.
tänkt att han hittat en ny tjej på den tiden. efter sex månader faktiskt.
den som sa att tid läker sår var en jävla idiot som antagligen aldrig vart med om något annat än fysiska sår.
jag känner mig arg, ledsen och sårad och jag vill kidnappa love eller få henne att försvinna. vill inte ha henne där.
funderar på om han tycker det är skönt att antligen slippa ha en tjock flickvän. att antligen ha en smal. att ha en som är politiskt korrekt. en tjej som han kan visa sig med. funderar på om han ser på mig nu och undrar vad fan han tänkte. om han ser på henne och tänker att han lyckades bättre denna, att jag var så jävla misslyckad.

jag dör här,
jag dör här utan dig.

Kommentarer:
#1: joanna

klandra inte dig själv för att det tog slut mellan dig och love.

Många har säkert sagt det men ibland blir de ju bara så att kärleken svalnar, utan att de behöver betyda att det inte varit bra.

Jag är säker på att Love älskade dig och tyckte/tycker att du är en underbar tjej, precis som du är.



Det blir bättre ska du se. :)

kram till dig

2010-02-10 @ 17:39:23
#2: Martina

Oh jag hoppas du raljerar. Du tror väl inte seriöst att Love tänkte "Nä, nu jäklar får jag göra mig av med skräpet och skaffa en SMAL tjej - det är ju ändå DET som är viktigast!"



Pffft.



Men ja, det suger när de går vidare. Det suger att vara ersatt. Man KAN inte låta bli att undra om man är för tjock/smal/lång/kort/pratsam/tyst. Tro mig - hade Love blivit ihop med en exakt kopia av dig hade du ÄNDÅ undrat vad som var fel med dig och bättre med henne.



Saken är att det inte är fel på dig alls.



*puss & kram*

2010-02-12 @ 15:07:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: