andrasidantack

2010-02-05
22:09:10

is someone getting the best of you?
jag längtar så efter love.
jag pratade med viktor på fb och han sa att det gått lång tid och att jag borde vara över det.
jag borde vara över det.
det är svårt att komma över någon som jag aldrig trodde jag skulle behöva komma över,
någon som jag trodde jag skulle dela mitt liv med.
någon som jag verkligen älskar.
åh, om han bara visste hur mycket jag älskade honom!
it wouldn't make a difference.

ser bilder som jag har på min dator och kan inte låta bli att titta och tänka; bara nio månader sedan, bara ett år sedan. så nyss som jag hade allt jag kunde önska. så nyss!
men ändå,
allt är avslutat, paketerat och ivägskickat för love.
det är snart åtta månader sedan han gjorde slut och jag ber fortfarande om att vi ska bli tillsammans igen. önskar fortfarande att vi ska hitta tillbaka, att du ska hitta tillbaka, att det vi hade tillsammans inte ska gå till spillo.
varje kväll.

de ringde från vårdcentralen imorse och väckte mig bara för att säga att jag inte får någon remiss till psykolog. läkaren på andra sidan luren sa att de lika gärna kunde behandla min separationsångest på ungdomsmottagningen. vilket ju bara visar på hur jäkla lite han förstod av vad jag sa till honom. dessutom så bortsåg han totalt från min tidigare mentala historia vilket bara är ganska sjukt. jag kunde inte ens säga något, sa bara okej och lade på. blir så matt. ibland vill jag bara vara bra. kan inte ens vara bra på att vara dålig.

jag är rädd för att jag aldrig ska träffa någon som jag kommer älska lika mycket som jag älskar dig.
jag är rädd för att jag aldrig kommer bli riktigt bra.
jag är rädd för att jag aldrig kommer kunna älska och acceptera migsjälv.
jag är rädd för att jag kommer leva hela mitt liv rädd.

Kommentarer:
#1: hanna

laskigt nog gumman trodde jag ocksa att jag aldrig skulle traffa nagon igen som jag skulle alska lika mycket som jag hade alskat Nicklas, scary thought. Och se vem jag hittade. Du kommer ocksa hitta din Josh, det vet jag. Jag alskar dig iallafall om det trostar lite grann.

2010-02-09 @ 06:36:49
#2: Martina

Gå till ungdomsmottagningen! Prata med dem där och berätta om din tidigare medicinska historia så kanske DE har vett att skicka dig rätt!



ELLER så kanske de har världens finaste kurator som passar jättebra för dig? Du har inget att förlora på att gå dit!



Älskar dig också :)

2010-02-09 @ 10:01:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: