andrasidantack

2010-02-27
21:39:04

nine million bicycles
jag mailade alefors då jag såg att de hade ett 10 dagars återfallsprogram.
kostar det under 30.000 kommer jag ha råd innan sommaren.

maria sa att jag hade gjort framsteg bara de senaste veckorna. jag blev rädd och var tvungen att säga att saker kanske inte var så bra som det verkade. hon sa att jag rent socialt inte var en zombie längre. ibland tror jag att det är sant men ofta när jag träffar folk känner jag att det inte alls är sant. jag är fortfarande död.

idag längtar jag efter love.
who am I kidding?
jag längtar alltid efter love.

jag är trött på allt prat och tänk på plenty fish in the sea. jag vet mycket väl att det kommer andra romanser och annat efter detta. det är inte det som gör mig orolig.
det som gör mig orolig är om jag nånsin kommer hitta någon människa som jag genuint gillar så mycket som jag gillar love. kommer jag nånsin hitta en människa igen som kan se rakt igenom mig, som kan tala mitt språk, som är så intelligent, som är en sådan underbar människa. någon som jag har så roligt med, någon som jag aldrig vill sluta prata med, någon som jag alltid vill vakna brevid. kommer jag hitta någon igen som jag inte bara blir kär i men som också är min bästa vän? kommer jag ha en sådan tur igen?
för hur ofta händer det egentligen att man näst intill varje natt i tre år inte kan somna för att man bara har så mycket att prata om? hur ofta händer det egentligen att träffa någon som passar in så perfekt?
kommer jag ha en sådan tur igen?
jag längtar efter att prata med love.

There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: