andrasidantack

2010-02-11
23:18:14

sweet baby

en underlig sak har hänt,
jag såg de två första avsnitten av vampire diaries ikväll och jag fastnade.
jag kan med objektiva ögon se att serien är ganska kass men åååh just nu är detta precis det jag behöver.
verklighetsflykt, snygga killar och blod. hurra!
och när jag satt där så kunde jag inte låta bli att tänka;
jag vill också hångla med amerikanska killar!
vad är det med mig och usa just nu? vad får mig att tro att livet i usa är som på film? vad får mig att tro att hade jag bara vart där hade jag gått på dater och jag hade hånglat upp heta amerikanare? mycket underligt.
speciellt eftersom att jag själv vet att svenska killar är tusen gånger snyggare.
knäpp.

idag ringde jag love för att kolla när vi ska träffas i helgen så att han får tillbaka carlos kamera. ett samtal som var tänkt att vara i cirka en minut drog ut på tiden och blev 3,5 timmar. oj.
skitjobbigt, roligt och fint.
vill faktiskt inte alls höra om hans nya tjej och deras sex och att han har börjat fundera på polygami och öppna förhållanden och hela den skiten men förutom det så gick det nog okej.
jag har kommit på att jag är ett ex from hell.
måste börja må bättre innan vi kan ses påriktigt för jag blir bara elak. och det vill jag såklart inte.

nu ska jag återvända till mina drömmars värld, min favoritplats i hela världen. där är allt så jäkla bra, if you only knew. jag är lycklig, smalare, har snyggare frisyr, kondis som tillåter 60 minuters spinningpass, assnygga armar, ett framtida mål, en katt, ett kollektiv på landet med tillhörande grönsaksland och slutligen love.
oh life!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: