andrasidantack

2010-01-21
17:50:48

i can see through you
så vi träffades.
och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra.
och han berättade att han gått vidare, träffat en ny.
och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra.
det gjorde ont såklart, det skar och inuti så skrek det.
men ändå,
jag trodde jag skulle spricka men det gjorde jag inte.
när jag frågat fick du ganska bråttom och var tvungen att gå,
tror du var ganska lättad över att ha en ursäkt och att du behövde gå och inte behövde stanna och svara på mer jobbiga frågor.

det kanske var lika bra att jag fick reda på att du träffat någon annan så jag bara får ge upp. får en anledning att ge upp dig. jag hoppas fortfarande. jag ber fortfarande varje kväll om dig. om att det ska bli jag och du igen och kanske måste jag sluta med det nu. kanske måste jag inse att det får bli ett slut på det nu när jag ser i dina ögon att du tycker om någon annan. jag trodde bara inte riktigt att denhär dagen skulle komma.
jag trodde att du skulle ändra dig.
jag trodde du skulle se mig igen.
se mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: