andrasidantack

2010-01-16
08:25:26

off we go again
hade en dröm inatt igen. såklart.
en om love. såklart.
vi träffades för första gången på länge och jag fick reda på att han var tillsammans med någon.
jag blev besviken för jag trodde vi hade kommit överrens om att meddela varandra om eventuella nya partners när det var på gång. de hade vart tillsammans något tag och det visade sig att partnern var en kille. jag blev förvånad men av någon anledning lite glad. var inte över love i drömmen, tydligt var det iallafall.
jag är inte över honom i det riktiga livet heller.

jag längtar efter honom jämt och mitt liv känns tomt och han fattas mig. efter att ha vart så när som man kan vara med en människa så länge så tycker jag att det är självklart, det tycker tydligen inte han.
men jag överlever bättre nu än innan och jag tackar Gud för det varje dag.
varje dag är nästan en underdrift,
jag tackar Gud för min nyfunna "stabilitet" så ofta jag får tillfälle.
sedan ber jag ju om andra saker också men dem sakerna verkar för tillfället inte ligga i mitt fat.
love ligger inte riktigt i mitt fat just nu.

jag ska iväg och jobba nu och jag är urtrött och nyser som en idiot, jag tycker det är olagligt tidigt men det är det nog egentligen inte.

tjillevippen

Kommentar:
#1: Martina

Jag är glad att du hittat ett lugn i sorgen. Kram på dig lillasyster och krya på dig! Det går ju inte ann att vara snorförkyld när vi ska se Avatar i morgon! WohoooO!

2010-01-18 @ 11:37:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: