andrasidantack

2010-01-21
22:06:22

slutsats
love har vart här, han har gått, han har kommit tillbaka och han har gått igen.
och slutsatsen av att träffa den som dumpade mig för sju månader sedan och som jag inte träffat på fem lyder såhär:

tungt.
trots att love dumpat mig, att jag fortfarande älskar honom och att allt som rör honom gör mig ganska ont just nu så är han min bästa vän och bästa vän brukar ju innebära ganska roligt. denna gången var inget undantag. jag kunde inte låta bli att le och skratta litegrann även om ett stort allvar vilade över allt.
vi gick till maxi, handlade mat, lagade mat, åt mat och dåsade i sängen efter god mat. väl där kom allvaret och väl där kom tårarna och sorgen fram. det gör så ont i mig att jag inte längre finns i loves värld. det gör mig så ont att det inte ens finns ett hopp om oss kvar i honom. det gör mig ont att det verkligen är slut och över för love.
love berättade också att det fanns en ny och att de har dejtat i sex veckor eller så. allt gör så otroligt ont så att det inte finns några ord för att beskriva detta. det gör mig ledsen och det gör mig jävligt förbannad att det som vi hade bara kastas bort och ges upp hoppet om. det gör mig förbannad att det inte ens är önskvärt längre.
det skär i mig när jag tänker på att alla de snygga kläderna (och kalsongerna!) som jag köpte till den jag älskade ska få tas av honom av någon annan tjej som inte alls gjort sig förtjänt av alla de snygga kalsongerna! att de ligger på hög brevid en säng där han och den andre ligger tillsammans.

jag antar att jag är "den andre" nu and that freakin' sucks.
kärlek freakin' sucks.
att älska någon som couldn't care less och som tidigare med glädje tagit emot det men plötsligt säger upp abonnemanget är bara så jävlajävla surt.

nu kommer tiden för att sätta in det stora artilleriet, det är dags att kalla in Gud.
let's pray together.
styrka
mod
glädje
kärlek

Kommentar:
#1: hanna

ah gumman. Jag kanner igen mig sa val i vad du skriver. du skriver sa fint och roligt. Jag kanner din sorg och din smarta. Jag kanner ocksa din ilska och besvikelse. Jag vet hur det ar nar man bara vill veta...fast igentligen inte. Hur det kanns i magen och hjartat nar man vet, sa arg och ledsen. Man vill sla och skrika.ahhhhh sa arg och ledsen. Kanner anda att du har "turned a corner". Skrattade lite nar jag laste det du skrev om kalsongerna. jag alskar dig gumman, jag hoppas att du vet det och att du kan kanna min karlek over Atlanten. puss

2010-01-23 @ 04:02:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: