andrasidantack

2010-03-16
22:46:50

rewind
på spinningen hade jag en tränare som på ett positivt sätt för tankarna till smått aggressiva ledare såsom Hitler, Stalin och pinochet.
jag har märkt att house/techno/klubbmusik+bossig ledare får ut det bästa av mig i spinningvärlden.
förra veckan hade jag en kvinna som måste beskivas som 40+ småbarnsmamma som spelade musik som kändes som Melodifestivalen 2008 och jag ville bara DÖ.
musiken, människan.
är det meningen att man ska bli peppad liksom?
jag vill ha en spetig brud med rumpa gjord av stål som spelar musik som får mig att fundera på om jag har tagit E, inget annat.
vill att bruden ska spela i gotta' feeling, tik tok och andra helt sjuka hyperlåtar.
inte skitmusik man sitter hemma och trallar till när man rullar köttbullar.
PFFH!!

idag hade jag första mötet med min nya psykolog. hon var helt sjukt bra och jag blev så glad för att hon såg mig och verkligen tog sig tid. att hon tyckte att jag var värd att lägga tid på och för att jag har TVÅ nya tider nästa vecka. för att hon tycker att 21 år med skit räcker och att jag äntligen ska ta tag i allt och bli fri.
tacktacktack Gud.

imorgon har jag personalmöte hela dagen och sedan direkt till stationen och därifrån direkt till dansen och sedan hem till maria och sova och sedan bussen till ängelholm och linnéa. kommer bli mysigt.
linnéa har frågat om jag kan sjunga på vigseln, jag är livrädd men sa ja ändå.
HJÄLP.
nu ska jag sova gott, jag känner redan att röven kommer vara smärtsam imorgon.
inatt drömde jag för övrigt att jag knivhögg en kvinna, jag var skitförbannad. kanske lite aggressioner i huvudet? när jag vaknade saknade jag att ha en människa brevid mig, kände mig ovanligt ovanligt tom.
imorgon kommer bli en bra dag.
puss

Kommentar:
#1: Martina

Åh vad bra att det gick bra hos psykologen!! Grattis!



Ett helt orelaterat tips för övrigt: www.bravissimo.com



Snygga BH:ar i stora storlekar - wohooo!

2010-03-17 @ 11:45:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: