andrasidantack

2010-03-01
21:43:21

vapenvila
känner mig jävligt nöjd efter dagens två träningspass. imorgon blir det vilodag, in till göteborg för mary kaymöte, säkerligen lite seriös Breaking Dawn-läsning och yasmin.
jag kom på ordet smug på svenska, självgod. är det inte så?

nu ska jag luta mig tillbaka för lite Breaking Dawn. José González spelas, testar mig försiktigt fram med lite musik som jag inte kunnat lyssna på nu på väldigt länge.

förresten, har ni hört scarlett johanssons version av Falling down? gör det.

musik jag vill lyssna på men fortfarande inte kan pga rädsla för att falla sönder mer än nödvändigt:

kultiration
daniel lemma
ben harper
nick drake
coldplay
ray charles
glesbygdn
ane brun
stefan sundströms Fisk i en skål
sophie zelmani
anna ternheim
josé gonzález (som jag testar just nu)

m.m.m.m.m.m. MED MERA

this love fucked me up like I knew it would.

Kommentar:
#1: Martina

Kanske något av detta kan funka för dig? Håller på att samla ihop en lista med låtar som får mig på bra humör och gör att jag känner mig peppad och stark :)



http://open.spotify.com/user/blindwalker/playlist/1SyaauwUlcDTBb2JdXKzBA



2010-03-03 @ 13:57:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: