andrasidantack

2010-05-18
10:22:58

creep
är påväg längre och längre ner igen. så trött på detta. repeat.
drömmer om love varje natt igen, vaknar med ångest varje natt och morgon igen.
saker hemma är värre än på länge. båda har kommit till en gräns där vi inte orkar anstränga oss längre för att låtsas vara trevliga. konstant tystnad. pappa försöker men mamma är bara otrevlig och snäser av så fort han säger något. har ingenstans att ta vägen, inga vänner att ringa och rymma till. sitter ensam henna och pillar på ataraxen som jag egentligen redan vet inte fungerar.
känner att jag börjar fumla desperat igen.
är tillbaka på badrumsgolvet, gråtandes i en hög.
börjar tänka dumma saker igen. saker som jag testat och som jag vet inte funkar påriktigt.
känner mig tjock och funderar på att sluta äta igen. jag vet att det inte funkar. inte påriktigt.
saknar love och funderar på att ringa. jag vet att det inte funkar. inte påriktigt.
verkar som om att inget funkar påriktigt.
inte på mig.
vill inte, vill INTE vara dömd att gå igenom detta om och om igen livet ut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: