andrasidantack

2012-08-11
19:13:05

if she was away
idag är min sista hela dag och imorgon sätter jag mig på ett plan som ska ta mig över havet och tillslut släppa av mig i göteborg, kan inte riktigt greppa hur snabbt tiden gått och att jag redan ska hem. jag kom precis!
när resan tillbaka till sverige närmar sig blir nätterna fyllda av mer sömnlöshet och panik ända tills jag vaknar en dag som denna och bara har en sömnlös natt kvar. väl hemma har jag 20 timmar på mig att landa innan jag tar min väska och åker iväg för intensivkurs och förhoppningsvis ett körkort!
just nu sitter jag och skriver till min sommarkurs, en kurs som jag aldrig verkar kunna skriva något tillfredsställande i. möjligheten finns att jag ger upp och lämnar tillbaka pengarna till CSN för snart finns inget tålamod kvar. Gud förlåt mig!
hur som helst, 33½ timmar kvar i usa och jag ska hinna packa, skriva klart denhär skiten om bibeln, äta indiskt, gå ut en sista kväll, äta brunch, pussa alla farväl och gråta tusen gånger om innan jag sätter min fylliga bakdel i ett flygsäte.
nästa gång vi hörs är jag antagligen ännu mer panikslagen, huruvida jag är i chicago, alingsås, åmål, brno eller prag återstår att se.
tills dess,
puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: