andrasidantack

2012-08-02
20:37:12

I'm ready to get hurt again, my heart's been too long on the mend
dagarna tickar ner, dygnen har mindre timmar än nånsin och mer plugg borde lämnas in än vad som verkligen görs.
vill inte göra något annat än att sitta på balkongen och andas chicagoluft, titta på alla människor som går på gatan och njuta av att det "bara" är 33 grader ute. verkligheten är att jag har en uppgift på 3000 tecken som ska in idag som jag inte ens börjat på och att inte skulle kunna bry mig mindre om det inte vore så att jag tagit CSNs pengar.
i helgen ska jag jobba på taxim igen och jag är redan rädd för att sätta ner mina fötter i de skor som gjorde förra helgen till ett gråtkalas. mindre rädd är jag denna gången för att servera, tack och lov! det är tveksamt huruvida jag funnit mitt kall här i livet men med tanke på att det är något nytt jag aldrig testat innan kan jag bara bli bättre (helst snabbt..).
igår gick vi och såg Merle Haggard på the Congress, en gammal gubbe som tydligen är countrylegend i samma liga som Johnny Cash, festligt var det iallafall! Slutet närmar sig och varje dag ska levas och njutas av så mycket det bara går, om två månader bor jag i Prag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: