andrasidantack

2012-12-03
00:49:00

julkalender
Jag hittade en decemberutmaning på niotillfem med 24 bilder om sig själv, ett bildblogginlägg varje dag fram till jul och eftersom att det redan är den andra kör vi på med två bilder idag!
 
1. En bild på dig som du själv tycker om.
 
denhär bilden tycker jag om av så himlans många anledningar. det viktigaste är att jag är på rossö, mitt absoluta favoritställe på hela jorden. det enda stället där jag ungefär alltid kan sova, platsen där jag alltid har känt mig trygg även om saker har varit stormigt runt mig, skogarna där jag sprungit runt barfota i mossan och klättrat i träd. helt enkelt min fristad och ön där jag kan andas som bäst fri från allt som trycker. utöver detta har jag på mig en skitgrym stena lineoverall och sågar ner träd med motorsåg vilket är helt otroligt roligt. vill såga med motorsåg jämt!
 
2. En bild på dig hemma.
här har jag precisprecis kommit till Prag och tittar ut genom mitt fina takfönster och ser helt sjukt from ut vilket är himlans olika mig.
 
 
 
puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: