andrasidantack

2012-12-15
14:43:24

late days
Är mitt uppe i mina finals vilket innebär att jag har tre prov, en presentation och cirka 40 sidor text i fyra olika ämnen att skriva under en väldans kort period, typ nästa vecka egentligen. Utöver det ska folk hem över jul och vissa kommer inte tillbaka vilket leder till sentimentala fester där vi skriver kärleksbrev till varandra. Eftersom att jag nu ligger lite efter i min kalender kommer tre dagar i ett och samma inlägg för att komma ikapp, cheers!
 
13. En bild på några av dina favoritsaker.
Kanin, min ultimata favorit i världen som jag antar räknas som sak men som egentligen är trygghet, hem, kärlek och möjliggörare till sömn i form av en sliten, lila kanin som jag haft så länge så att jag inte minns mitt liv utan henne.
 

14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
på rossö i somras
 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
jag älskar dethär citatet för jag tycker det är så himla sant och så himla svåer. att inte kunna förlåta tär och äter upp en inifrån och förlåtandet i sig är mer en gest av kärlek till sig själv än till någon annan och en sådan otroligt viktig process. sedan är bilden i sig fin också!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: