andrasidantack

2012-12-05
00:08:46

mon amour
4. En bild på någon du beundrar.
jag och kimberly i paris
jag tycker det är så svårt när man pratar om folk man beundrar för jag kan inte komma på någon alls. däremot kan jag komma på massa människor som har egenskaper som jag beundrar så himlans mycket. Kimberly tycker om sig själv på ett sätt som jag bara skulle kunna drömma om och ger sig själv ovillkorlig kärlek. Hon tycker att hon är limitless och blir således detta, en helt fantastisk självuppfyllande profetia som jag tycker är sjukt beundransvärd.
 
 
Förövrigt är min röst fortfarande inte som den ska vara vilket skrämmer mig. Börjar känna mig som nån random sångerskadiva som har tysta dagar och häver honung för att spara på rösten men imorgon har jag kör och de ska välja solist och jag kommer inte kunna sjunga. jag kommer stå där framme med en mick i min hand och inte få fram en endaste ton och det kommer göra mig så sjukt frustrerad och arg på mig själv!
jag har haft lunch idag med vän och fått höra att jag är judgemental, kall och svår att lära känna... jag trodde jag var ganska öppen? oh well, ibland gör man sitt bästa och ger allt man kan och inser att det inte räcker ändå.
underligt hur som helst.
puss

Kommentar:

men ma cherie!! åh, jag gillar dig så HIMLA mycket! helt överlycklig att våra vägar möttes för sisådär 28 månader sedan... you make me happy <3

2012-12-05 @ 11:28:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: