andrasidantack

2012-12-12
14:24:00

poketo
jag räknar inte mig själv som en speciellt stor materialist. konsumerar inte något direkt och är inte så värst fäst vid saker egentligen. jag tycker inte om att handla kläder, har inget måste-ha-behov när det kommer till teknik, bryr mig inte om skor eller väskor. har en svag punkt för böcker och anteckningsböcker men inte så mycket annat. men så helt plötsligt händer det, snubblar över en sida på internet och vill ha mest allt. några favoriter från den fantastiska sidan poketo:
 
 
 

utöver att dregla över fina saker på internet väntar jag på att vattnet ska komma tillbaka i min lägenhet så att jag kan duscha. vill helst inte stå framför hundratals personer och sjunga med apsmutsigt hår på konserten ikväll. kan inte riktigt fatta att det är redan ikväll! och att jag åker hem nästa fredag!! HJÄLP! jag som trodde jag hade tid! nu måste jag plugga, vill iallafall ha varit lite produktiv idag!
puss
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: