andrasidantack

2012-07-01
11:10:26

one thing
har precis kommit hem och spenderat kvällen med mailbou-cola och öl på min systers restaurang Taxim. så himla fint och mysigt. Hanna fick chockattack då två av killarna på hennes jobb berättade att det tagit slut med deras förhållanden, när vi kom hem åt vi pizza och pratade om hur vi gärna skulle vara deras rebound och att jag får rapportera vidare om något händer. vi besämde att vi skulle ta drew under våra vingar och gå och äta etiopisk mat och jag är så sugen efter att kimberly och sara pratat så fint om det.
jag längtar efter sollefteå ibland och mitt liv där, hur jag kände mig trygg och älskad, visste min roll i samhället som vi hade skapat. hur jag saknar att ligga i min säng med massa andra människor som kommit in medans jag sovit och bara mysa och prata om kvällen innan.
tänker att denna sommaren ska jag känna mig snygg och låtsas som om att alla andra håller med tills de gör det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: