andrasidantack

2012-11-14
14:13:00

oh the horror!
jag hade en helt sjuk dröm imorse som innehöll saker som min delaktighet i fotbollslag, trösthångel med en sjukt vacker tjej som grät, Ida & Peters överraskningsankomst till Prag MED ny bebis (som de inte hade sagt hade kommit!) + typ alla deras bekanta, världens dansgolv på golvet till en stor och vattentömd vattenpark och sedan hur jag i panik klättrade upp för en av vattenrutschbanorna medan vattenet började flöda igen ner på dansgolvet vilket såklart hindrande mitt klättrande uppåt. utöver det var det folk som åkte i små båtar ner mot bassängen som jag skulle komma förbi och i en av dem satt Amanda som jag gick i gymnasiet med tillsammans med hennes coola vänner.
väldigt underlig dröm, orkar inte ens börja analysera hela skiten.
 
idag händer iallafall två roliga saker
1) jag ska joina ett gym och träna för första gången sedan i juni. 
2) jag har kör och har inte lärt mig de låtar vi skulle till idag eller den låten jag eventuellt ska sjunga solo på, finns en version på youtube men min körledare har arrat helt annorlunda. kommer de tvinga mig att stå framför hela kören idag igen?
Som ni ser så är ledorden idag skräckblandad förtjusning.
 
jag mår fortfarande bra och sover som vanligt dåligt. det är 1000 plus och 1 minus, jag kan leva med det. idag är det dessutom lite kallare så idag ska jag för första gången lägga bort skinnjackan och testköra min nya kappa!
 
ps. tack gode Gud för skype. tack skype för att jag kan prata dagligen med kimberly och vara med henne trots 13 177 km i avstånd (tack googlemaps för den informationen). tack för att jag kan prata och se vänner och familj på andra sidan jorden som jag annars skulle träffa en gång om året. tack skype för att du inte krånglar för mycket och kommer göra min framtid runt om denna planet så mycket enklare. puss. ds.

Kommentar:
#1: you knowz it

har du kollat upp det på google maps?! I LOVE YOU

2012-11-15 @ 16:01:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: