andrasidantack

2012-11-05
15:39:05

slow moves
inatt somnade jag inte försen efter fyra efter slag av både sömnlöshet och chattande.
när jag tillslut vaknade imorse var jag helt död och framför allt, helt amazed av min dröm som jag precis drömt.
 
det gick något såhär; jag och min syster Hanna var ute och gick i skogen och kom fram till en sjö. Vid sjön satt massa människor och av någon anledning kastar de alla ballonger i sjön. Ballongerna spricker nästan direkt i kontakt med vattnet och börjar sjunka och jag får total PANIK. Börjar skrika på människorna och kan inte förstå hur de kan kasta all plast i vattnet sådär, försöker ta mig ner till vattnet (skriker och gråter) för att simma i och plocka upp all plast men kommer inte förbi folket.
det intressanta med hela grejen är hur otroligt upprörd och ledsen jag blev över plasten i vattnet, att jag inte alls kunde förstå hur någon människa kunde göra så mot sjön och vår planet! det var längesedan jag var så förtvivlad i en dröm och att det tillslut skulle visa sig handla om plast, en vacker sjö och miljön gör mig lättad och glad (om än såklart oroad för dendära sjön som ligger i någon vacker skog full med trasiga ballonger..)
 
jag ska springa till tesco nu och byta ut den ljusslinga jag köpte igår som inte funkade när jag väl kom hem, hoppashoppas på att det går bra!
puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: