andrasidantack

2012-10-17
23:10:15

a child is born
ibland står det på olika inspirationssidor att man ska göra en sak varje dag som skrämmer en och idag fick jag min beskärda del.
idag gick jag in i ett rum fyllt av folk jag inte känner, satte mig ner och sjöng med dem. jag spenderade två timmar med att hitta min stämma och sedan fick jag ställa mig framför de två körledarna och sjunga för dem. mina hjärna frös och jag sjöng summertime i någon konstig version med fel text.
iallafall så är jag nu medlem i international choir of prague, sjunger alt och ska iväg på körresa nästa helg.
är så himla glad, lättad och lycklig att det känns som om att jag ska bubbla över!
puss

Kommentarer:
#1: Maria

Grymt!!

2012-10-24 @ 17:33:46
#2: Martina

Grattis till körmedlemsskapet!

2012-11-01 @ 10:15:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: