andrasidantack

2012-10-05
11:45:00

is this it?
eventuellt var jag bakis imorse. jag har nog bara varit riktigt bakis en gång och det av flera anledningar
1) jag dricker typ aldrig tillräckligt mycket för att ens bli bakis, 2) jag är av någon anledning (kanske efter år av att se mina vänner lida?) LIVRÄDD för att bli bakis så när jag är ute sveper jag alltid vatten och äter massor innan jag går och lägger mig. Än så länge vet jag inte om det handlar om att min metod funkar eller om det bara är så att jag helt enkelt inte dricker tillräckligt mycket (mycket möjligt då jag är på typ level 1 i drickvärlden)
 
Anyhow, jag vaknade imorse och var så GRYMT svettig att jag helt seriöst lämnat efter mig en fläck på mitt lakan på exakt det stället där min nacke låg. jag trodde jag var döende, jag skämtar inte. svar på detta var såklart att öppna ett av mina fantastiska takfönster, dricka det största glaset med vatten och sätta i öronproppar och försöka sova mer (då jag i praktiken faktiskt bara hade sovit typ fyra timmar). en timma senare vaknade jag svettfri och fräsch som en nyponros! 
fine, nyponrossaken kanske var lögn men pigg och välmående iallafall! dekadensen nådde eventuellt sin peak när jag värmde upp den halva hamburgare jag sparade till migsjälv igår och åt helt sjukt nöjt. Tydligen går dock gränsen för uppvärmning av mcdonalds vid pommes frittes (seriöst, ALLA olika stavningar jag testade såg helt efterblivna ut, inklusive denna) och där satte jag stopp. Den avslagna colan dock verkar ha gått igenom någon form av askungengrej inatt för nu smakar den som någonting bumbibjörnar producerar om de skulle ha en fabrik (gott för de som inte förstod det, bumbibjörnar tillverkar delikata produkter!)
 
Kvällen igår var helt fantastisk. Stundvis awkward eftersom att vi knappt känner varandra men väl påväg in till stan var allt bra! När vi väl hade tryckt oss in på Roxy genom ett hav av erasmusstudenter med fjuniga mustascher inleddes kvällen med varsin tequila och öl/ rom&cola och sedan dans tills fötterna fick blåsor och håret hängde i svettiga stripor längs med ryggen. Med andra ord fantastiskt! Efter x antal timmar på köttmarknaden fick mina medresenärer nog (till min stora besvikelse..) och vi drog hem runt fyra. Dock har alla lovat mig upprättelse på lördag!

Kommentarer:
#1: Hanna Kresa

ROXY!!!!! Vilka minnen, helt sjukt.

2012-10-15 @ 20:34:54
#2: Martina

ååååh... Om Roxy ligger kvar på samma ställe det gjorde när vi var i Prag med kören och OM det i så fall bredvid Roxy finns ett café en trappa ner vägg i vägg så är/var det världens mysigaste ställe där man kunde beställa in moccakaffe och äppleklyftorm med halvadipp. Sjukt gott!

2012-10-16 @ 12:38:04
#3: Martina

Din beskrivning av dagenefter-cola är för övrigt GULD :)

2012-10-16 @ 12:38:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: