andrasidantack

2013-04-07
00:25:00

list
Hittade en lista på en GRYMT snygg tjejs tumblr so here goes:
  • 1. First thing you wash in the shower?
  • Vet inte riktigt... ansiktet eller bröstet skulle jag tro, något såntdär för att få värme.
  •  
  • 2. Are you more of a coffee or alcohol drinker?
  • Inget egentligen men alkohol med tanke på att jag inte dricker kaffe alls.
  •  
  • 3. Would you kiss the last person you kissed again?
  • Ja.
  • 4. Do you plan outfits?
  • Ibland men kanske inte så ofta som jag borde.
  •  
  • 5. How are you feeling RIGHT now?
  • Illamående efter allt jag ätit de senaste timmarna, äter ett päron för att försöka döva allt det feta.
  •  
  • 6. What would you do if you opened your door and saw a dead body?
  • Antagligen bli helt tyst och inte fatta något. Förhoppningsvis ringa polisen och kolla så att personer verkligen är död.
  •  
  • 7. Tell me about the last dream you remember having?
  • ....drömmer så himla mycket men minns en dröm som jag hade ganska nyss där vi satt i ett klassrum med typ alla jag känner och jag satt på ett bord brevid jonas och klatschade till honom på låret. Tolkningar på det?
  •  
  • 8. Turn ons?
  • Intelligens, humor, musikalitet, självdistans, fina händer och mysigt hår.
  •  
  • 9. Turn offs?
  • När folk är otrevliga, dryga och tycker dom är coola. Brist på självdistans. Högerpolitik.
  •  
  • 10. When was the last time you cried? Why?
  • Idag när jag såg på film, Ruby Sparks och Mona Lisa smile
  •  
  • 11. If you could be a superhero, who would you want to be?
  • Poison Ivy
  •  
  • 12. Did the one person who hurt you most in your life apologize?
  • Nej.
  • 13. Favorite movie ever?
  • The Wackness, Tjejen som föll överbord, Pulp Fiction och Björnbröder.
  •  
  • 14. Do you like yourself?
  • Ibland.
  • 15. Could you handle being in the military?
  • När jag gick i gymnasiet ville jag verkligen göra lumpen men nu när jag har blivit äldre har jag insett att jag hade varit kaos i militären, HATAR när folk säger till mig att göra saker bara för sakens skull. Typ som att man inom militären håller på och gör allt på lek, att man ska springa en mil bara för att någon säger till en, helt utan syfte. Skulle gjort mig skitförbannad.
  •  
  • 16. What are you listening to right now?
  • Moby med skivan Play, fortfarande bra 14 år senare.
  •  
  • 17. Would you go sky diving?
  • Ja! Vill så himla gärna!
  •  
  • 18. Would you go out to eat with George W. Bush?
  • Absolut! Fatta otroligt intressanta samtal den kvällen!
  •  
  • 19. Whats your zodiac sign?
  • En väldigt, väldigt typisk oxe (se här!)
  •  
  • 20. When was the last time you had sex?
  • lagom längesedan.
  •  
  • 21. Name five facts about yourself.
  • 1) har aldrig brutit något ben, 2) tycker att det är helt normalt att sitta i timmar i sträck och wikipedia olika sorters maneter, 3) älskar gifs och katter, 4) vill inte ha barn men gärna barnbarn, 5) tycker att blöta hårstrån som fastnar på kroppen är ungefär det äckligaste i hela världen
  •  
  • 22. Ever had a near death experience? If so, what happened?
  • Nej. Har egentligen aldrig skadat mig något direkt fysiskt.
  •  
  • 23. Do you believe in karma or predestiny?
  • Karma. Det vi sätter ut är det vi får tillbaka, smile!
  •  
  • 24. Brown or white eggs?
  • Bruna utan tvekan. Har någon fix idé om att de är mer naturliga och att de vita är färgade?
  •  
  • 25. Ever been in love?
  • Ja. Tre gånger. Eller 2½ kanske, mellankillen var någon fas då jag mest desperat behövde komma bort.
  •  
  • 26. If you were paid 1 million dollars to spend the night in a supposed haunted house, would you do it?
  • Aldrig. Skulle skita på mig och komma ut galen. Eller är jag ensam i huset? Kanske om vi var flera? Hur som så skrämmer jag mig själv nog bra på egen hand.
  •  
  • 27. If you could trade places with any person living or dead, who would you trade places with?
  • Förevigt eller bara för en dag? Jag skulle nog gärna byta med typ Beyonce eller helst någon som jobbar på Broadway mest för att få stå på scen, saknar det så himlanshimlans mycket.
  •  
  • 28. If you could shorten your life expectancy by 10 years to becopme more attractive, would you do it?
  • Hjälp! Antagligen inte, tänker lite att if life gives you lemons you make lemonade!
  •  
  • 29. You’re walking down the street, you come across a burning building. A woman says her baby is trapped inside, what would you do?
  • Förhoppningsvis hade jag försökt springa in och rädda ungen eller komma på något kreativt sätt att få ut den. Ringa brandkåren såklart också om ingen redan har gjort det.
  •  
  • 30. If you could choose the future profession of your son or daughter, would you?
  • Nej. Vill ju att de ska vara fria att välja själva. Helst inte langare eller prostituerade...
  •  
  • 31. What was your best experience on drugs or alcohol?
  • Lavkakvällen i Prag. Var på Zulu och drack drinkar, gick till Lavka och dansade. Var precis lagom för mig, typ lullig men inte på något vis full, bara mjuk. Stod i kön till garderoben och helt plötsligt stod Simon brevid mig i kön och vi bestämde att vi skulle gå tillsammans hem eftersom att vi både bodde i Smichov. Promenerade lite, åkte spårvagn lite. När vi gick ur spårvagnen tog han min hand och vi gick hem till honom för att jag var hungrig. Han tog av mig mina skor och pussade mina fötter och vi hånglade hela natten och jag kände mig vacker och sedan gick jag därifrån på morgonen och kände mig nöjd och cool.
  •  
  • 32. What was your worst experience on drugs or alcohol?
  • När jag var i Chicago I somras och rökte och inte vågade gå över övergångsstället för att jag var rädd att jag skulle bli påkörd och att det nästa dag skulle stå i tidningen "Swedish youth on drugs hit by car"
  •  
  • 33. As your walking down the street you find a suitcase full of money sitting next to a parked car, would you take it?
  • Hoppas verkligen inte det! Hoppas jag skulle vara vänlig nog att försöka leta upp ägaren eller lämna väskan till polisen.
  •  
  • 34. If you found that a close friend has AIDS, would you still hang out with them?
  • JA. Har svårt att tänka mig att jag skulle sluta umgås med någon på grund av det. Om jag skulle sluta umgås med någon på grund av AIDS skäms jag lite över framtida jag.
  •  
  • 35. In front of you are 10 pistols, 5 of which are loaded. If you survive you’d receive 100 million dollars. Would you be willing to place 1 to your head and pull the trigger?
  • Herregud nej.
  •  
  • 36. How old were you when you lost your virginity?
  • 13-14 nån gång, minns inte riktigt. Så himla tidigt om jag ser folk i den ålder nu men just då kände jag mig redo och helt nöjd.
  •  
  • 37. Which fictional movie character most resembles who you are?
  • Lotta på bråkmakargatan, Pippi och natalie portmans person i Closer. 
  •  
  • 38. If you could go back in time, which time period would you visit?
  • 1960-70tal, skulle ÄLSKA att vara en del av flower power i USA och proggeran i Sverige.
  •  
  • 39. If they were to televise a live execution, would you watch it?
  • Nej, tycker det är så himla vidrigt att de ens i vissa länder, ex USA, tillåter folk att titta på avrättningar.
  •  
  • 40. If you could be the president of the USA, would you be willing to do it?
  • Nej. Det skulle inte vara till min fördel alls. Skulle kunna tänka mig att vara en del av staben dock!
  •  
  • 41. Would you rather live longer or be wealthy?
  • Om jag nånsin får barn vill jag utan tvekan leva länge. Får jag inte barn skulle jag gärna vara rik och kunna resa och jobba runt om jorden.
  •  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: