andrasidantack

2013-02-20
05:08:09

natten i mörkret
note to self för framtida nätter i lindellhallen: den sista ljuskällan släcks 01.00 och vid det laget blir det bäcksvart. vi snackar någon skulle kunna krypa fram och ställa sig två meter framför mig och jag skulle typ vara blind = skräckblandad förtjusning. Ljusen tänds åter igen 05.00 då även första personalen kommer till cafét, vad gör hen här så tidigt?! fattar inte!
jag har 15 000 tecken och ska dra mot bussen om typ 40 minuter, inte klar alls så som jag hade hoppats men ändå, dagar kvar att skriva det sista i Prag och fortfarande 40 min kvar, mycket kan hända av stressen. Vet ju sedan innan att det tenderar att ha en motiverande effekt på mig. Så låt oss hoppas för iallafall 1000 tecken till innan buss!
puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: