andrasidantack

2013-01-15
20:43:50

small bump
så HIMLA lycklig över att jag är klar med iallafall en av hemtentorna nu. försöker komma på om jag ska äta något men har ingeting ätbart i mitt hem just nu, lever på torra knäckebröd, apelsiner och mjölk. när vi åt lunch på radost idag beställde jag rice & beans som jag alltid gör och höll på att dö när jag skulle äta upp hela min portion, har inte varit något problem innan! oh well!
nu inatt är det så himla mycket eyes on the prize, efter detta ska jag antagligen göra en omtenta i nordic countries (för att jag vill ha bättre betyg...) och förutom det har jag INGETING att göra av mina 10 dagar som är kvar här i prag förutom att äta, dricka och dansa. så himla gött!
nuså, skriv på! puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: